- Conceperea de politici și proceduri contabile;
- Consultanță în întocmirea de documente primare;
- Înregistrarea în ordine cronologică a documentelor primare;
- Evidența analitică a clienților și furnizorilor;
- Evidența analitică a materiilor prime, materialelor, mărfurilor, produselor finite;
- Evidența și calculul amortizării mijloacelor fixe;
- Evidența analitică a conturilor de casă, bancă și alte valori;
- Întocmirea registrelor următoare: Registru de casă, Registru Jurnal General, Registru Inventar, Carte Mare;
- Elaborarea balanței de verificare lunară;
- Întocmirea jurnalelor de TVA;
- Stabilirea obligațiilor de plată lunare, trimestriale și anuale;
- Raportări lunare, trimestriale și anuale;
- Întocmirea situațiilor financiare și stabilirea rezultatelor;
- Cash - flow;
- Verificarea fișei pe plătitori și punctaje la Administrația Financiară;
- Asistență la audit;
- Asistență la controalele fiscale efectuate de organele statului.