Modificare sediu social

   Mutarea sediului social se face prin depunerea la registratura organului fiscal unde urmeaza sa se stabileasca noul domiciliu fiscal a declaratiei 050 “Cerere de inregistrare/modificare a domiciliului fiscal al contribuabilului”.

   Atat la punctul II al cererii “ Date de identificare a contribuabilului”, cat si la punctul IV “Adresa unde urmeaza a se stabili noul domiciliu fiscal al contribuabilului” se scriu date societatii cu adresa noua conform Certificatului Constatator emis de Registrul Comertului.

   Punctul III “Domiciliul fiscal actual al contribuabilului” are in cuprins datele de declarare de la ANAF ( sediul social de unde se muta contribuabilul).

   Punctul IV “Reprezentare prin:”se completeaza cu datele persoanei care reprezinta societatea la organul fiscal.

   Pentru depunerea formularului 050 la ANAF trebuie sa va prezentati cu contractul de spatiu in copie si original, Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificat de Inregistrare, delegatie imputernicit, copie CI imputernicit.

   Modificările ulterioare ale datelor din declarația de înregistrare fiscală trebuie aduse la cunoștință organului fiscal central, în termen de 15 zile de la data producerii acestora.

   Se considera modificat domiciliul fiscal in momentul in care ANAF emite “DECIZIA de inregistrare/modificare a domiciliului fiscal”. Pana la momentul emiterii acestei decizii, impozitele si taxele se platesc la organul fiscal vechi care are inca in administrare fisa de platitor a contribuabilului.

   Dupa emiterea deciziei de mutare a domiciliului fiscal, contribuabilul platitor de TVA trebuie sa solicite preschimbarea certificatului de inregistrare in scopuri de TVA.